Tuesday, May 10, 2011

akaun ;)

salam ramah mesra,,
hari ni fairuz nk cte,,td pg2 abh ajk p wat
buku akaun kat BANK ISLAM kt bando,,
smpai2 jek,,ame borang,,pastu,,isi2,,,lepas da isi,,
p la jumpe akk yg uruskn ape2 tu kn,,akk tu taip laju gle,,haha
mse akk tu nga isi2 maklumat kt komputer tu,,
fairuz pon sje2 la tgk2 kt sekeliling bank tu,,,
cantik,,haha,,ttbe terdetik nk kje kt sni stu hr nt,,,aminn,,huhu,,
ble da siap,,kne p amek nombo,,fairuz dpt angke gliran ke 1053,,
abh mse tu kuar jap..tingglkn fairuz sorang2,,huwaaaaaa,,
,ble da smpai turn,,abh x msok2 ag,,
fairuz p jela,,,da bg2 tu sume,,pak cik tu ckp kne tmbh skit,,
mslhnye abh bg duet ckup2 je td,,cmne la ni kn?,,,
pastu fairuz ckp je la kt pak cik tu,,
x pe la pak cik,,pak cik tolak je duet mule yg ayh sy bg tu,,
nseb baek pak cik tu kate bole,,,huhu,,*time part ni,,
dpt rsekn diri sy seorg yg sgt mtg,,hahaha,,dpt membuat
kputusn yg sgt mtg dgn sendriniye,,haha
eh lupe nk cte,,mse nga tunggu turn tu,,pak cik2 security
ulak alik kuar masok bank bwk beg isi duet smbil ade yg pgg senapang gajah,,haha
dlm otak fairuz ni ley ttbe pke,,agknye la kan,,
mcm mne kalu ttbe ade org rompak bank ni,,hahahaha,,mangong kn fairuz ni,,haha,,da byg mcm2 da,,fairuz byg jd heroin,,rampas senapang dr pak cik tu,,,tembak perompak2 tu,,hahahahaha..
lawak tol la,, papepon,,yg wat fairuz terharu,,
abh sanggup pinjam moto cabuk jiran semate2 nk bwk p
uruskn akaun bank tu,,sbb mse tu moto mama ngn akk fairuz gne,,
rase nk nanges pon ade gak,,
p/s: tme kasih abh,,untuk sumenye,,,,:')

6 comments:

ninjakecik said...

bandar la.. bukan bandO. hahaha. wahh fairuz jdk heroin! org nk jdk totally spies. haha. matang da fairuz ni :) jaga diri nt kt segamt. i m y. :')

ctfzk said...

eh bia p la fairuz nk ckp bando,,haha,,i.m.y tu,,huhu

nadia said...

yeah!! makin hari makin ramai kawn2 nadia yg da matang... nadia tgh kumpol kekuatan ni nak melangkah ke alam strosnya..harap kwn2 bgitu jugak.. :) good luck fairuz!! :')

gadis bunga said...

ayu , orang muo mmg cakap bandO la . bukan bandar . haha .

btw , fairuz semoge bjye ye . name kite same . semoge kite same2 success !

aini mira said...

haha...gud luck fairuz! :)

ctfzk said...

time kasih bangat kwn2,,huhu ;)