Wednesday, December 21, 2011

sy hrp sy kuat :')

salam kwn2,,<--xde ramah mesra cm selalu,,mood x baek :(
hari ni,,fairuz betul2 rase mcm nak nanges 2 baldi,,x tau la nape,,
xpernah rsanye sepanjang fairuz belajar,balik kelas fairuz rsa nk nanges,,
tp hari ni,,balik2 je kls,,solat asar pkul 6.30 mcm tu <--kls abes kol 6.15 kot!
mungkin la sebab hr ni jadual agk pack,
dr kol 8 pg bnti jap time zhr pastu straight smpai kol 6,,
emosi jd jiwa kacau bile sampai kls akhir,,:(
rasa nk jerit + nanges,,<-nanges lg,,kememe la fairuz ni,,
yes,fairuz mmg kememe,,nape? ada masalah?
muka fairuz mngkin serius tp hati sensitip tauk??huhu
nak slhkn kls tu x bole jgk,,
sebaek2nye slhkn dri sendiri sebab usaha kurang,,
walaupun dlm kls td cm blurr2,,
fairuz hrp fairuz kuat untuk hr2 seterusnye,,
tu je nk cite,,sekian

LA TAHZAN,INNALLAH HA MAANA WASSOBIRIN :)

 

6 comments:

gdsbnga said...

be strong buddy !

ctfzk said...

tq ayuz :)

ninjakecik said...

idk what to say :|
but deep inside my heart, juz want to let u know that u r the awesomest n stongest person i ever know. Badang pun kalah :D kalau kita tak faham, mksudnya Allah nk kita usaha lagi, lagi n lagi smpai kita master sbjek tu betul x? <-- same goes to me :) iAllah fairuz boleh! kita boleh!

yampe =) said...

saya tahu kawan saya kuattt!! ^^

ctfzk said...

hahaha..mne ade kuat cm badang ayu ni,,memandai je,,huhu,,btw,maceh :D

ctfzk said...

maceh yam!:) yam,cpt balik segamat,,hujan je ni :)